|
نام شرکت:   نیروی غرب |
شناسه ملی شرکت:   10660030450 |
شماره ثبت:   1690 |
مدیرعامل:   مریم حسینی |
نوع شرکت:   سهامی خاص |
نام تجاری:   نیروی غرب |
شماره تماس:   08337232200 |
وب سایت:   https://www.kshinf.ir |
ایمیل:   info@westpowerco.ir |
https://instagram.com/khanekhlagh
|
|
|
آدرس:   کرمانشاه کرمانشاه کرمانشاه، شریعتی، روبه روی کوچه ثبت، بنبست تفضلی، پلاک 638 |
ماهیت شرکت:   خصوصی |
تایید دانش بنیان ندارد |
تایید خلاق ندارد |
تشریح اهداف:   1- شناسایی طرح های خلاق و نوآورانه در حوزه های مختلف صنایع خلاق و فرهنگی
2- شناسایی، جذب و حمایت از ایده های خلاق در زمینه های اصلاح و بهبود روش های ساخت و تولید، تامین قطعات یا مواد اولیه، بسته بندی، بازاریابی، تبلیغات، فروش، نشر و عرضه، صادرات و بهره برداری
3- حمایت از توسعه محصولات حوزه صنایع خلاق و فرهنگی با رویکرد صادراتی و توسعه بازار صادراتی آنها
4- افزایش انگیزه و مشارکت نیروهای ایده پرداز و فرصت سازی در جهت رشد اقتصادی و فرهنگی کشور
5- اشتغال زایی به همراه توسعه پایدار اقتصادی به ویژه در بخش خصوصی
6- پیوند نیروهای آکادمیک و متخصص با حوزه های عملی کسب و کار
7- کاهش ریسک اجرای برنامه های تبدیل ایده به محصول توسط صاحبان ایده
8- کاهش زمان و افزایش اثربخشی برنامه تبدیل ایده به محصول و تجاری سازی ایده
9- ایجاد شبکه ها و سامانه های منتورینگ، مشاوره، آموزش، ساخت و تولید و آزمون در جهت کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت، دسترسی، بهره وری و رقابت پذیری.
10- آموزش و ارتقاء هدفمند و متمرکز دانش، مهارت و تجربه نیروی انسانی فعال در زمینه های مرتبط. ارائه مشاورههای تخصصی (فنی و تجاری سازی) به منظور تسریع فرآیندها و جلوگیری از تکرار خطاها و عوامل شکست طرح ها در راه عملیاتی شدن در کل زنجیره ایده تا بازار.
11- ایجاد بسترهای لازم برای تسهیل و تسریع در امکان سنجی، تحلیل، ایجاد و توسعه، دسترسی، عرضه و نشر در بازارهای هدف.
12- استفاده اثربخش و افزایش بهره وری از امکان و فضاها، تجهیزات و امکانات موجود در کشور به ویژه نهادهای عامل در جهت ایجاد اشتغال، افزایش تنوع و حجم تولید و گردش اقتصادی کشور
13- ایجاد بستری جهت هم افزایی، تبادل نظر و تجربیات، همکاری و مشارکت بین تیم ها و شرکت ها، مشتریان، متخصصین و اساتید، پیشکسوتان و انواع ذینفعان مرتبط
14- ایجاد بستری جهت معرفی، تبلیغات، ارائه، برگزاری انواع رویداد، جشنواره و نمایشگاه و جلسات هم فکری و تخصصی.
15- ایجاد بستری برای معرفی و آشنایی سرمایه گذاران و جریان سرمایه گذاری با حوزه های صنایع خلاق و نوآورانه و فرهنگی، مزایا و فرصت های سرمایه گذاری، برای جذب منابع مالی و سرمایه گذاری در طرح های نوآورانه و خلاقانه.
|
توضیحات تکمیلی:   در چارچوب سیاستها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق مبنی بر کمک به توسعه اقتصاد خلاق از طریق حمایت از شکل گیری و توسعه طرح و کسب و کارهای مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری یکی از برنامه های اجرایی، حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت های توسعه دهنده صنایع خلاق می باشد. که در این زمینه خانه های خلاق، مراکز شتابدهی نوآوری و شکوفایی به عنوان یکی از هسته های مهم کمک به تسهیل و تسریع ایده و طرح های خلاقانه، نوآورانه و تیم های آنها برای ایجاد کسب و کار و تجاری سازی محصولاتشان می باشد که طرح و ایده آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح ریزی و در مرحله اجرایی قرار گرفت.
برنامه خانه خلاق و نوآوری شامل استقرار و ارائه خدمات زیرساخت و تجاری سازی، توسعه بازار، بازارسازی، آموزش عملی و حل مساله برای توسعه طرح ها و شرکت های نوپا برای راه اندازی کسب و کارهای خلاق است.
|